۱۳۸۱ اردیبهشت ۲۵, چهارشنبه

يکی از خواننده هام لطف کردند و گفتند که اون آهنگی که شعرش رو ديروز نوشته بودم ،در اصل مال استاد بنان بوده و نه مال هايده. خوب بايد بگم که شناخت من نسبت به موسيقی سنتی (حتی در حد شناخت آهنگ های خواننده ها)خيلی کمه.البته نه اينکه به موسيقی سنتی علاقه نداشته باشم.ولی زياد نمی شناشمش.به هر حال از علی ممنونم.
اصولا خيلی پيش مياد که اين آهنگهايي رو که بعضا خواننده هامون بازخونی می کنند، رو به پای اونی که آهنگ رو کش رفته بگذارم.مثلا الان هنوز نمی دونم که اون آهنگ غريبه که يک مدت پيش يک قسمت از شعرش رو آورده بودم ،در اصل مال کيه که گوگوش اونو بازخونی کرده.لازم می دونم اينو واسه اونهايي که نمی دونند بگم (به خصوص گوگوشيست ها !!!)که ايشون با وجوديکه هميشه ادعا می کردند که بعد از انقلاب به هيچ وجه نمی خوندند و حتی از خوندن در مجالس خصوصی امتناع می کردند ،اما 2 سال پيش کاشف به عمل اومد که اينطوری ها هم نبوده و هرازچندگاهی يک چشمه ای از خودشون نشون می دادند.نمومه اش همين کاستی هستش که تو يک مجلس خصوصی و با امکانات خيلی کم اونو با يک گيتاريست مبتدی و واکمن(!) پر کردند.اولين بار که يکی از دوستام اين کاست رو برام آورد،منو از کار و زندگی انداخته بود واقعا.فقط کيفيتش خيلی بد بود و من کلی جستجو کردم که يک ورژن باکيفيت ترش رو گير بيارم.من اين کاست رو به اندازه آهنگهای قديميش و بلکه بيشتر دوست دارم.به هر کدوم از دوستام هم که دادم(حتی اونايی که نسبت به گوگوش خنثی هستند!)عاشق اين کاست شدند.البته يکی از دوستام از اين کاست mp3 ساخت.ولی خب هنوز اونو زياد پخش نکرديم.شايد هم ازش بخوام که اونو بگذاره تو اين سايت که همه بتونند مستفيض شند.(درضمن اين سايت رو يک عده از بچه باحالهای دانشکده درست کردند و توش کلی چيزهای جالب از عکسهای نايابش گرفته تا بيوگرافيش و ...پيدا می شه.درضمن من بيشتر از اين نمی تونم دراين باره توضيح بدم.چون ...!)