۱۳۸۱ اردیبهشت ۲۷, جمعه

خصوصی:

خب اين سيتم "نظر بده بستونی" رو تازه راه انداختم.فکر می کنم که خيلی لازم بود.خيلی از حرفهايي که من اينجا می زنم،مربوط به درگيريهای ذهنی و درونی من هستند و کاملا خام و بکر.از اين نظر که مورد نقد قرار نگرفتند.چون درباره خيلی از اونها اصلا با آدمهای حقيقی که تو اطرافم می بينم ،صحبت نکردم.ولی تو اين محيط مجازی راحت اونها رو می گم! البته اينکه يک سری کلمه قلمبه سلمبه(مثل نقد) رو واسه افکار خودم که گاهی چيزی بيشتر از ياوه های شبانه نيست،بکار بردم به اين دليل نيست که زيادی خودم رو تحويل می گيرم.پس شما هم کاملا relax باشيد.گاهی اوقات تنها چند واژه می تونه منو شارژ کنه.در ضمن اون پنجره بالايي همچنان باز هستش.فقط به يک پرش کوچولو احتياج داره!

خواهشا واسه فحش دادن از اين سيستم استفاده نکنيد.آخه من آدم انحصار طلبی هستم و نمی خوام اون واژه هايي رو که صرفا در حق من سروده شده ،با کسی قسمت کنم!!!مرسی.

اولين نتيجه ای که از اين نظر خواهی گرفتم اين بود که بقول آقای نوش آذر اين يکی با اون چشماش همه چيزهايی رو که در اطرافش می بينه ،دقيق ضبط می کنه.يعنی فکر کنم هيچ نقطه ای از اين سرزمين بلاگستان نباشه که جاپای نگاه(عجب ترکيبی شد ها!) پينک فلويديش نمونده باشه!واسه روز اول همين کافی بود;)