۱۳۸۱ خرداد ۳۰, پنجشنبه

پشت جبهه يا خط مقدم ؟!
خب به طرز اسفناکی تو خودم بودم که يهويی گفتند نامزدی خواهرته ! نمی دونم آخه اينا نبايد نظر اين شخصيت برجسته رو بپرسند. مگه نمی دونند که نظر اينجانب در تقدير و سرنوشت و خوشبختی آينده اونا خيلی موثره ؟!! می گن آدم سگ باشه و بچه آخر خانواده نباشه !! :(
حالا جدا از اينا من الان اصلا حوصله اين جور مراسم رو ندارم.خوبه که حالا خودشون منو می شناسند و هيچ وظيفه و کاری واسه من تعيين نمی کنند.من هم هميشه می گم که تنها کاری که از من بر می آد اينه که خودمو خيلی شيک بکنم و ديگر هيچ! اين هم فقط به خاطر خواهرم.

ياد يک از فاميل هامون می افتم .اين بشر حدود 45 سال اينا داره. تو شيطنت و مجلس گرم کنی و شوخی نظير نداره بخدا. تو مجالس هم هيچ کس از زير دستش در نمی ره.به خصوص خانمها.حالا خوبه که خودش يک زن خوشگل و دوتا بچه داره.يک دفعه پدر خانومش تو يک جمع خيلی شيک حال اينو گرفته بوده.گفته بوده که اين محسن (همين پرسوناژ اصلی داستان !)تو يه مجلسی بوده که خانومها به شدت راحت لباس پوشيده بودند و هر لحظه اين امکان وجود داشته که منابعشون از يک طرف لبريز شه و زهوار لباساشون ازيک جا در بره.بعد يک رسالت خطير به اين محسن واگذار می کنند که تو مجلس مراقب باشه اگه خدا نکرده يهو مم*ه های خانومها (ببخشيد اون گفته بوده بوده ،من که نمی گم!)بخاطر فعاليت بدنی و حرکات موزون از تو سوتين هاشون لبريز کرد و افتاد بيرون ،اين آقا بره وخيلی سريع اونها رو به گهواره شون برگردونه و به اصطلاح جاشون بندازه!

البته اينو به شوخی گفته بوده ،ولی من که شنيدم، داشتم از خنده روده بر می شدم.جالبه امروز تو مجلسمون اين قهرمان ! هم هست.حالا نمی دونم امروز چه رسالتی براش تعيين کردند.خوبه که من برم به فکر خودم باشم.اگه بخوام همش همينطور ساکت و بی سر و صدا يه گوشه بشينم(به نظر خودم که اونقدرها هم بيکار نيستم!) ،ممکنه که يکی از همين رسالت های پشت جبهه به من هم واگذار بشه که واقعا خفت باره! خوش به حال اونايي که می رند تو خط مقدم و می گن "رقص ،رقص ، تا پيروزی!"

حالا به نظر شما پشت جبهه بهتره يا خط مقدم؟! من که می گم خط مقدم ;)
من برم ديگه .اگه مامانم اينا بدونند که من الان اينجا تو کافی نت نشستم دارم وبلاگ می نويسم ،دمار از روزگارم بر می آرن.مثلا واسه انجام يک کاری منو فرستاده بودند.يه آقا هم پهلوم نشسته که به شدت هيجان زده شده و صدای تق تق key board ش اينجا پيچيده.فکر کنم که chat ش به جاهای حساس رسيده.براش آرزوی موفقيت می کنم.همچنين واسه همه شما.